iMindMap 10 Yazılım ile Verimliliği Arttırmanın 5 Yolu

 

Hemen Başlayabileceğiniz iMindMap 10 Yazılım ile Verimliliği Arttırmanın 5 Yolu…

Liderlik eğitim şirketi VitalSmarts’ın yeni bir çalışması, ideal çalışanların meslektaşlarından daha iyi performans gösterdiğini, çünkü görevleri tamamlama konusunda daha zor değil, daha akıllıca çalıştığını ortaya koyuyor.

Yöneticileri tarafından 10 üzerinden 9 veya 10 derece olarak değerlendirilen çalışanların bir organizasyon için üç kat fazla değerli olduğu şaşırtıcı değildir ve bu çalışanlar düşük stres düzeylerini sürdürme eğilimindedir.

Kendinizi aşırı derecede zorlamadan iş yerinde daha değerli olmanın anahtarı nedir? VitalSmarts araştırmacıları David Maxfield ve Justin Hale, en beğenilen çalışanların kariyerlerinde başarılı olmak için kullandıkları en iyi beş üretkenlik alışkanlığını paylaşıyor.

Verimli Olmanın Yolları:

1. Kararları İyi Takip Etmeye Çalışın ( Not Edin)

Maxfield ve Hale’e göre, ideal çalışanlar, tüm kararları, görevleri, fikirleri ve projeleri zihinsel olarak not etmek yerine yapışkan bir not, bir uygulama veya e-posta gibi “yakalama araçlarını” kullanıyorlar.

“Birisi size görev verdiğinde aklınızda tutmaya çalışmayın, bir yere not etmeye çalışın” diyor Maxfield. Wake Forest Üniversitesi profesörleri E. J. Masicampo ve Roy F. Baumeister’in yaptığı bir araştırmaya göre, görevleri yerine getirmek için planlarımızı yazarsak insanlara kaygı yaşamaktan kurtulmuş oluruz.

2. Yapılacaklar Listesindeki Öncelikler

İdeal çalışanlar, yapılacaklar listesindeki her maddenin hemen bir eylemle takip edilmesine gerek olup olmadığını düşünürler. Bir eylem yapılması gerekiyorsa, Maxfield ve Hale, bu çalışanlar bu eylemin ne olması gerektiğini hemen tespit ettiğini söylüyor.

Bu başarılı insanlar, 24 saatlik gününüzde nasıl daha fazla şeyler yapacağınızı paylaşıyorlar.

3. 2 Dakikalık Kuralı Uygulayın

Bir eylem iki dakika veya daha az bir süre içinde tamamlanabiliyorsa, Maxfield ve Hale, ideal çalışanların, gereksiz yere vakit kaybetmeden ve zihni zorlamadan, bu görevleri hemen tamamladıklarını söylüyor.

4. Önemli Olan Konuları Dikkatlice Düşünün

Sabahları gelen E-postalara dalmak yerine, ideal çalışanların çoğu, takvimlerini ve halihazırda listedeki yapılacak eylemlerini gözden geçirmek için iki dakika ayırıyor.

Bunu yaparak, Maxfield ve Hale, bu çalışanların iş gününe en uygun zamanı nasıl kullanacakları konusunda dikkatlice düşünebileceklerini söylüyor.

5. Haftalık Kendinizle Toplantı Yapın

İdeal çalışanlar haftada bir kendilerini ve yapılacak işleri değerlendirmek ve işlere odaklanmak için tek başlarına toplantı yaparlar.

Aynı uygulamayı izlemek isteyen çalışanlar için, Maxfield bu toplantı sırasında kendinize sormayı öneriyor: “Bu görev, beni ilişkilerime, kariyerim ve hayatımda nereye gitmek istediğime doğru yönlendiriyor mu?

Kaynak: Open Genius

 

Yorum Yok

İlk yorumu siz yazabilirsiniz.

Post a Comment


 

Haberler »

Abdi İbrahim & AyThink Mind Mapping Eğitimi

Abdi İbrahim & AyThink Mind Mapping Eğitimi

2003’ten bu yana Türkiye ilaç sektoründe Lider Firma Abdi İbrahim ile Mind Mapping Eğitimi Saha Çalışanları ile yoğun bilgilerin haritasını çıkardık. #zihinharitalari...

 
Abdi İbrahim Mind Mapping Eğitimi

Abdi İbrahim Mind Mapping Eğitimi

Kurumsal danışmanlık kapsamında ise kurumsal projeler ve eğitimlerde , özellikle zihin haritaları tekniğinden yararlanılarak şirket çalışanlarının...

 
 

Duyurular »

Zihingilizce İngilizceyi Zihne Aktarım Semineri

Zihingilizce İngilizceyi Zihne Aktarım Semineri

Zihingilizce ve AyThink Gelişim işbirliğiyle İngilizceyi Zihne Aktarım Semineri. Zihingilizce Mindmapper ekibi olarak İngilizceyi, Apple CEO’su Tim Cook’un...

 
 

Makaleler »

Değişmeye Mecburuz

Değişmeye Mecburuz

Düşüncelerinizi ve Çalışma Alanınızı Organize Edin: Beyin Fırtınası Görünümü ile Dijital Notlar Yazın Günümüzde asıl sorun olan bilgi aşırı...

 
 

Blog »

Mind Mapping ile İş Hayatınızı Organize Etmek İçin 10 Basit İpucu

Mind Mapping ile İş Hayatınızı Organize Etmek İçin 10 Basit İpucu

Gününüzden en iyi şekilde yararlanmak için yaşamınızın bu üç bölümüne odaklanmanız gerekir: Zaman İnsanlar birden fazla görev ile uğraşmakta...