Pazarlama ve Satış Uzmanlığı Sertifika Programı (Modül-2)

 

Pazarlama ve Satış Uzmanlığı Sertifika Programı (Modül-2)

Genel Hedef Kitle: Pazarlama ve/veya Satışı kendisine meslek edinmiş olan, bu alanlarda kariyerine devam etmek isteyen kişiler ile yine bu alanda çalışan, pazarlama & satış becerilerini geliştirmek ya da bilgilerini güncellemek isteyen, elemanlardan EN AZ LİSE mezunu kişiler hedef kitle içindedir. Bu programa katılacak kişilerin; Genel pazarlama ve satış oryantasyon programı başarıyla tamamlamış ya da,

Kullanılan Genel Eğitim Yöntemi: Hafıza Teknikleri destekli sınıf içi temel bilgi eğitimi, kişilik ve işe uygunluk yapılarını belirleyici test ve oyunlar, yaratıcı drama, psiko drama etkinlikleri, görsel, yaşanmış örnek olaylarla desteklenmiş uygulamalı çalışmalar.

İçerik:
• Satış ve Pazarlama Becerileri İçin Hafıza Teknikleri ( * )
• Güncel Pazarlama Tanımı
• Pazarlama Stratejileri ve Planları Geliştirmek ve Uygulamak, Rekabet ve Büyüme Stratejileri
• Piyasalara Etki Eden Faktörler: Pazarlama Çevresinin Analizi
• Pazar ve Müşteri Hakkında Bilgi Toplamanın Yolu: Pazarlama Araştırmaları
• Güçlü Markalar Yaratmak: İsminden Ambalajına Marka Yönetimi
• Yeni Ürün Geliştirme ve Inovasyon
• Müşteri İhtiyaçlarınınTespiti / Müşteri İtirazları ile Başa Çıkma
• Müşteri Tipleri / Müşteri Memnuniyeti Yaratma
• Müşteri Şikayetlerinin Yönetimi / Müşteri Değer Ölçümü
• PDE uygulaması
• Satışta Planlama / Satış ve Zaman Yönetimi / Stres Yönetimi
• Satışta Öngörüşme / Telefonla Satış
• Satış Sonrası Müşteri İlişkileri ve Satış Sonrası Hizmetler
• Rekabet ve Piyasa Bilgilerinin Takibi ve Şirkete Aktarılması
• Satışın Raporlanması
• Satışta Birebir Etkili İletişim / Empati / İkna
• Etkili Dinleme / Soru Sorma / Satışta Yaratıcılık
• Satışta Konuşma / Nefes Kullanımı / Tonlama ve Vurgu / Topluluk Önünde Konuşma
• Satış Yönetiminin Prensipleri / Hedeflere Göre Yönetim / Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışı
• Pazar ve Müşteri Analizi / SWOT Analizi ile Strateji Belirleme
• Satış Elemanlarının Seçimi, Oryantasyonu, Yetiştirilmesi, Motivasyonu
• Liderlik / Satış Koçluğu / Koçluk Prensipleri ve Becerileri
• Alternatif Pazar / Müşteri / Kanal Yaratma ve Yönetme
• Satışta Planlama, Bütçeleme ve Performans Ölçümü
• Satışçılar ve Müşteriler için Satış Teşvik / Prim Sistemlerinin Oluşturulması
• Satış Toplantıları / Raporlama ve Sunum Teknikleri

Haberler »

Hedefe Yönelik Zihin Haritalama Eğitimi

Hedefe Yönelik Zihin Haritalama Eğitimi

Kurumsal danışmanlık kapsamında ise kurumsal projeler ve eğitimlerde, özellikle Zihin Haritaları tekniğinden yararlanılarak şirket çalışanlarının...

 
Bursa Sheraton İsimler ve Yüzler Eğitimi

Bursa Sheraton İsimler ve Yüzler Eğitimi

İsimleri hatırlamak herkesin sahip olmak istediği bir güçtür! İsimleri hatırlayamamanın yarattığı problemlerin yanında, isimleri hatırlamanın sağladığı...

 
 

Duyurular »

Hedefe Yönelik Zihin Haritaları Konferansı

Hedefe Yönelik Zihin Haritaları Konferansı

Marmara Üniversitesi ve AyThink Gelişim işbirliğiyle düzenlenen Hedefe Yönelik Zihin Haritaları Konferansında konu Beyin & Öğrenme & Mind Mapping....

 
 

Makaleler »

Değişmeye Mecburuz

Değişmeye Mecburuz

Düşüncelerinizi ve Çalışma Alanınızı Organize Edin: Beyin Fırtınası Görünümü ile Dijital Notlar Yazın Günümüzde asıl sorun olan bilgi aşırı...

 
 

Blog »

Mind Mapping ile İş Hayatınızı Organize Etmek İçin 10 Basit İpucu

Mind Mapping ile İş Hayatınızı Organize Etmek İçin 10 Basit İpucu

Gününüzden en iyi şekilde yararlanmak için yaşamınızın bu üç bölümüne odaklanmanız gerekir: Zaman İnsanlar birden fazla görev ile uğraşmakta...