Matematik eğitiminde bir araç olarak Zihin Haritalandırma
Matematik eğitiminde bir pedagojik araç olarak Zihin Haritalandırmanın uygunluğunu inceleyen ve Astrid Brinkmann tarafından yazılan makale matematik...
Matematiğin temel kavramlarının zihin haritaları metoduyla zihinde canlanması
Matematiği zevkli bir şekilde dinlemek ve öğrenmek…
Matematik artık fobim değil hobim diyebilmek ve eğlenerek öğrenme amaçlanmıştır.
NEDEN MATEMATİK?
• Tarafsız düşünmeyi ve objektif yaklaşımı ,
• Yorum yapma ve uygulama yeteneğini ,
• Dikkati ,
• Zekayı ve hafızayı canlandırır,
• Parçadan bütüne, bütünden parçaya gitme yeteneğini geliştirir,
• Olumlu düşünmeye katkıda bulunur.
EĞİTİM SÜRESİ:
4 Hafta – Toplam 12 saat (Haftada toplam 3 saat )
EĞİTİM GÜNLERİ:
Cumartesi ve/veya Pazar 6 – 8 kişilik gruplar halinde yapılır.