assistir gofilmes
 
 

Archive for: Aythink Zihin Haritaları

 

 

Endişe, kaygı ve korku başarımızı doğrudan etkiler… Endişe, kaygı ve korkularımızla nasıl baş ederiz?

Endişe, kaygı ve korku başarımızı doğrudan etkiler… Endişe, kaygı ve korkularımızla nasıl baş ederiz?

Hayatımızın bütününü etkileyen duygularımızdan en önemlileri endişelerimiz, kaygılarımız ve korkularımızdır. Çoğu zaman bu duygularımızın bizleri ne kadar durdurduğunun hatta gerilettiğinin farkında olmayız! Üstelik ancak farkına vardığımızda bu duygularımızdan kurtuluruz! Önce bu duyguların birbirlerinden farklı olduğunu söyleyelim: Endişe; olumsuz sonuçlanacağına inandığımız gelecek olaylara karşı verdiğimiz tepkidir. Kaygı; belirsiz bir tehlikeliye karşı verdiğimiz tepkidir. Korku ise somut […]

 
ANLAYARAK HIZLI OKUMA EĞİTİMİ

ANLAYARAK HIZLI OKUMA EĞİTİMİ

Okuduğunu anlama becerisini geliştirmek için ZİHİN HARİTALARI Mrs Wong-Ang Gek Moi ve Mrs Ong Lee Lian tarafından 2007’de Compassvale Primary School’da yapılan bu araştırma projesinin amacı: Öğrencilere kavrama becerilerini öğretmede bir araç olarak Zihin Haritalandırmanın kullanımını ele […]

 
Mind Mapping (Zihin Haritaları) Eğitici Eğitimi – OCAK 2020

Mind Mapping (Zihin Haritaları) Eğitici Eğitimi – OCAK 2020

AyThink Eğitimcinin Eğitimi programımızı tamamladıktan sonra, bireysel olarak yapacağınız çalışmaların yanı sıra, sizleri de eğitimci ekibimiz arasında görmekten mutluluk duyacağız. Türkiye çapındaki okullarda gerçekleştirmekte olduğumuz projelerde yer alma fırsatını siz eğitimcilerimize sunuyoruz.

Buzan Tekniği ile AyThink Zihin Haritaları
Öğrencilerin ders konularını, doğal öğrenme yoluyla kolay ve tam anlamaları (kesinlikle ezber değil) ve öğrencilerin bu yöntemle öğrendikleri bilgileri çok uzun süre hafızalarında tutmaları, soru çözerken ayrıntıları ile konuları hatırlamaları temel amaçtır.

Öğretmenler ve öğrenciler kısa sürede (12 saat) AyThink Mind Mapping (zihin haritaları eğitimini aldıktan sonra, öğretmenler bu sistem ile öğrencilere notlarını anlatacak ve öğrenciler bu sistemle notlarını tutacak.

 
Çocuklar ve Yetişkinler için Anlayarak Hızlı Okuma

Çocuklar ve Yetişkinler için Anlayarak Hızlı Okuma

Hızlı okuma dersi ilköğretim ikinci sınıftan liseye kadar uygulanabilir. Öğrencilerin bireysel ihtiyaçları ve beceri düzeyleri değerlendirerek birebir ya da en fazla 3-4 kişilik gruplar halinde çalışma düzenlenir. Çalışmanın süresi, yoğunluğu ve süresi birebir görüşme ve seviye tespiti sonrasında belirlenir.

 
Akım Koleji Ögretmenleri ile öğrenme yolculuğu

Akım Koleji Ögretmenleri ile öğrenme yolculuğu

“Tasarımcı Öğretmen Projesi”

Yılların birikimini kendi zihin haritalarımıza dökersek ve bunu bir kitap haline getirirsek kazanımlarımız ne olacaktır?
Kazanımlar:
1. Öğretmen, öğretme ve bilgi depolama döneminde öğretmenin ortaya koyduğu çözüm önerisinin başkaları tarafından anlaşılırlığını tespit etme yetisine sahip olur.
2. Araştırma sonuçlarını dikkate alarak önceki çalışmada ortaya koyduğu çözüm önerisine ait çizimde gerekli değişiklikleri yapar.
3. Çözüm önerisini bilgi düzeneğini anlatan çizimlerde kullanılan şekilleri öğrencinin fark etmesini sağlar.
4. Kendi müfredatını ve bilgilerini haritalandırıp kitap haline getirerek metotlarının yasal koruma altına alınma yollarını ve sürecini fark eder.
5. Merak ve hayal ettiği düşüncelerini ifade eder.
6. Öğrencinin merak ve hayal ettiği düşüncelerinin, çözüme ulaştırılması beklenilen birer sorun olduğunun farkındalığını yaratır.
7. Sorun olduğunu fark ettiği düşüncelerinden birini çözüme ulaştırmak için seçer.
8. Müfredattaki problemlerin çözümüne yönelik önerilerin kalıcılığını sağlar.
9. Düşüncelerini ve öğretim metotlarını öğrenciler ve meslektaşları ile paylaşmaktan zevk alır.
10. Kendine güvenini ve yaratıcılığını çözüme yönelik tasarısında ortaya koyar.
11. Özgün tasarımı ile ilgili eleştirilere açık olur.

 
Yaratıcı Beyinler ile Birlikte

Yaratıcı Beyinler ile Birlikte

Kuzguncuk ilkögretim Okulu ” Kitap Okuma Haritası ” Projemiz 2. Sınif Ögrencileri ile devam ediyor. Okuma ve Derin anlam bilgisi her öğrenci icin çok değerli. Okullara ve ögrencilere bu konuda destek vermek ve zihin haritaları ile tanışmalarını sağlamak çok keyifli. Etkinlik sırasında Yaratacılık ve ilham veren düşüncelerin fırtanası yaşanıyor.

 
AyThink Zihin Haritaları Atölye Çalışmaları

AyThink Zihin Haritaları Atölye Çalışmaları

AyThink Zihin Haritaları Atölye Çalışmaları Tony Buzan’ın Zihin Haritaları konusunda Türkiye’nin  lisanslı eğitmen ekibine sahip AyThink Gelişim tarafından yürütülen bu Atölyeler, güçlü ve etkili zihin haritalarını nasıl üreteceğinizi öğreterek bunları çok geniş ve farklı alanlarda nasıl uygulayacağınızı sizlere gösterecek. AyThink Zihin Haritaları Atölye Uygulamaları Sınavlarda ne işe yarar ? Üniversite sınavında yorum yapabilmenizi sağlayacak bilgilerin […]

 
EĞİTİMCİLERE YETENEK VE ÖĞRENME SEMPOZYUMU

EĞİTİMCİLERE YETENEK VE ÖĞRENME SEMPOZYUMU

Sempozyumda Dr. Öğretim Üyesi Oktay Aydın-Yetenek Haritaları, Dr. Özge Özdemir-Çocuklar İçin Felsefe, Arş. Gör. Filiz Karadağ Maba-Erken Çocukluk ve Özel Yetenek, Eğitimci Danışman Fatma Cengiz-Farklılaştırılmış Öğrenme, Oyun Tabanlı Öğr. Koor. Nur Sevenler-Oyun Tabanlı Öğrenme, Eğitim Sistemleri Koçu Aykut Açkalmaz-Zihin Haritaları atölyesi düzenledi.

 
AyThink Mind Mapping Okulu

AyThink Mind Mapping Okulu

Danışmanlığını yürüttüğümüz Çagla Koleji Ders Uygulamalarımız Öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi heyecanlandırıyor. 

 
Velilerin Ergenlik Haritalarını Çıkardık.

Velilerin Ergenlik Haritalarını Çıkardık.

Çağla Koleji Velileri ile Okulumuzun Spor Salonunda “Points Of You & Mind Mapping” araçlarını kullanarak 

” 21.yüzyıl Çocukları ile Eğitime Bakış” adlı egitimimizi gerçekleştirdik.

 
 
sambaxvideos.com